Aller directement au contenu principal Aller directement au menu principal Aller au pied de page
Canadian Graduate Journal of Sociology and Criminology
  • Numéro courant
  • Archives
  • Annonces
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Soumissions
    • Comité éditorial
    • Déclaration de confidentialité
    • Contact
Rechercher
  • S'inscrire
  • Se connecter
  1. Accueil /
  2. Archives /
  3. Vol. 2 No. 2 (2013)

Vol. 2 No. 2 (2013)

					Afficher Vol. 2 No. 2 (2013)
DOI: https://doi.org/10.15353/cgjsc.v2i2
Publié-e: 2013-10-04

Entire Issue / Numéro Complet

  • Entire Issue / Numéro Complet - Vol 2 Iss 2 Fall/Automne 2013

    • PDF (English)

Introduction

  • Guest Editor's Note / Note de la rédactrice invitée

    Aurélie Campana
    46-51
    • PDF (English)

Articles

  • C, B, R, or N: The Influence of Related Industry on Terrorists' Choice in Unconventional Weapons

    Nicole Alexandra Tishler
    52-72
    • PDF (English)
  • Le projet de loi antiterroriste canadien : une sélection sécuritaire

    Pascal Dominique-Legault
    73-88
    • PDF (English)
  • Les dimensions émotionnelles du terrorisme : Émotions, radicalisation violente et engagement terroriste

    Benjamin Ducol
    89-101
    • PDF (English)
  • Les théories des mouvements sociaux et la dialectique des niveaux : un cadre d’analyse pour l’étude des évolutions d’Al-Qaïda au Maghreb islamique

    Adib Bencherif
    102-113
    • PDF (English)

Renseignements

  • Pour les lecteurs-trices
  • Pour les auteurs-es
  • Pour les bibliothécaires

Langue

  • English
  • Français (Canada)

Faire une soumission

Faire une soumission

Land Acknowledgement 

The CGJSC/ RCESSC and the University of Waterloo acknowledge that much of our work takes place on the traditional territory of the Neutral, Anishinaabeg and Haudenosaunee peoples. Our main campus is situated on the Haldimand Tract, the land granted to the Six Nations that includes six miles on each side of the Grand River. Our active work toward reconciliation takes place across our campuses through research, learning, teaching, and community building, and is centralized within our Indigenous Initiatives Office

À propos de ce système de publication, plateforme et processus par OJS/PKP.